• Informacje na temat:

    promować markę

Artykuły na temat: promować markę
  • Seksowna Farrah Abraham promuje swoją markę bielizny

    Farrah Abraham zdobyła rozpoznawalność, występując w programie "Nastoletnie matki". Później głośno było o jej sekstaśmie nagranej z gwiazdorem filmów dla dorosłych, operacjach plastycznych i hospitalizacji po nieudanym zabiegu powiększenia ust. Dziś 26-latka promuje własną linię bielizny. Jak wynika ze zdjęć - dość odważną. Założyłybyście coś takiego?

  • Natalia Siwiec i Stefano Terrazzino razem w łóżku

    Znani z "Tańca z gwiazdami" Natalia Siwiec i Stefano Terrazzino wystąpili w roli kochanków w teledysku "Here I Am" niemieckiej grupy Vintage Vegas, która łączy pop ze swingiem.

  • Małgorzata Rozenek i Radek Majdan chcą stworzyć własną markę!

    ...zmiana u Radosława Majdana teraz i tak musi być zaaprobowana przez ukochaną. A cel dla obojga jest jeden: stworzyć kultową markę. Jaką nazwę proponujecie?

  • Jak działa fabryka idoli

    Czerwonowłosa, 20-letnia Saszan ma na Facebooku więcej fanów niż Edyta Górniak czy Justyna Steczkowska. Na widok 18-letniego Dawida Kwiatkowskiego dziewczyny piszczą i płaczą. Nie ma wątpliwości, że również nad Wisłą wiedzą już, jak się produkuje idoli.

  • Anna Lewandowska odpowiada na pytanie o kolejne dziecko. Tajemniczo!

    Anna Lewandowska na co dzień mieszka w Niemczech, ale gdy tylko może, przyjeżdża do Polski, a czas spędzony w ojczyźnie stara się spędzić efektywnie. Swoją wizytę w Warszawie wykorzystała do promocji książki-kalendarza, który właśnie wydała.  W "Dzień dobry TVN" żona Roberta zachwalała swój nowy projekt i chwaliła się, że to nie wszystko. Okazuje się, że ciągle rozwija markę żywnościową i planuje...

  • Nie tylko słuchawki, czyli 50 Cent w Polsce

    Gwiazdor hip hopu 50 Cent pojawił się w Warszawie, by promować swoją markę słuchawek i najnowszy album "Animal Ambition".

  • Paris Hilton pozwana

    Hairtech Internationals Dream Catcher, firma sprzedająca doczepiane włosy, z którą Paris Hilton podpisała wielomilionowy kontrakt pozwała dziedziczkę na 35 milionów dolarów. Hilton miała promować markę, a, jak twierdzi Hairtech, nie wywiązała się z umowy, przez co firma straciła miliony dolarów.

  • Chcą od Hilton 35 mln dolarów

    Hairtech Internationals Dream Catcher, firma sprzedająca doczepiane włosy, z którą Paris Hilton podpisała wielomilionowy kontrakt pozwała dziedziczkę na 35 milionów dolarów. Hilton miała promować markę a jak twierdzi Hairtech, gwiazdka nie wywiązała się z umowy, przez co firma straciła miliony dolarów.

  • Angelina Jolie zbyt sławna

    ..."Jolie przyćmiła markę. Zerwaliśmy z nią współpracę, zamierzamy nieco odmienić wizerunek" - wyjaśnił Glenn McMahon, dyrektor St. John. Podczas gdy na plakatach kampanii wiosenno-letnich uśmiechają się do nas największe sławy - Madonna, Emma Watson, Eva Mendes, St. John wybiera na swoją modelkę rudowłosą Karen Elson. Dyrektor marki uznaje to za krok we właściwym kierunku. "Musimy pokazać...

  • Sentymentalny happysad

    Utwór "Od kiedy ropą" promuje drugą płytę pochodzącej ze Skarżyska-Kamiennej grupy happysad "Podróże z i pod prąd". Zespół wyrobił sobie markę na licznych koncertach, na których poprzedzali m.in. Kult, Myslovitz, T. Love, czy Pidżamę Porno. O animowanym teledysku do "Od kiedy ropą" w rozmowie z INTERIA.PL opowiedział Kuba Kawalec, wokalista i gitarzysta happysad.

Wideo na temat: promować markę
  • Żniwa

    Debiutancki film Benjamin Cantu rozgrywa się sześćdziesiąt kilometrów na południe od Berlina. Ale choć do stolicy jest tak niedaleko, życie płynie tutaj w zupełnie innym rytmie i podlega innym prawom niż w dużym mieście. Właśnie trwają żniwa, więc pracownicy gospodarstwa rolnego mają pełne ręce roboty - od rana do wieczora. Jeden z nich, Marko (Lukas Steltner) jest skrytym, małomównym praktykantem. Stroni od kolegów, nie najlepiej radzi sobie także w szkole, a czekają go egzaminy, które...

  • Dom na weekend

    Marko jest tuż po trzydziestce i właśnie opublikował swoją pierwszą książkę. Od czasów studenckich mieszka w Berlinie, z dala od rodziców, brata i ich wygodnego, mieszczańskiego stylu życia. Marko wraz z synem odwiedza bliskich tylko raz lub dwa razy w roku, głównie po to, aby dać dziadkom szansę na spędzenie kilku dni z wnukiem. Tym razem też ma nadzieję na spokojne rodzinne spotkanie. Miłą atmosferę pierwszego wspólnego obiadu burzy jednak niespodziewane oświadczenie matki Marka, które...

  • Yves Saint Laurent

    Paryż, rok 1957. Zaledwie 21-letni Yves Saint Laurent zostaje wyznaczony na nowego szefa firmy założonej przez zmarłego nagle Christiana Diora. Podczas swojego pierwszego triumfu Laurent spotyka Pierre'a Bergé. To spotkanie zmieni jego życie. Kochankowie i partnerzy biznesowi, trzy lata później zakładają własną markę. Prześladowany przez wewnętrzne demony i obsesje, Laurent rozpoczyna podróż, która zrewolucjonizuje świat mody.