• Informacje na temat:

    promowania produktów

Artykuły na temat: promowania produktów
  • Justyna Steczkowska w rajstopach ukrywających cellulit! Potrzebuje?

    Justyna Steczkowska (44 l.) od kilku lat jest twarzą popularnych rajstop. Tym razem piosenkarka promuje model ukrywający cellulit. Czy sama też ma coś do schowania?

  • Gwiazdy TVN podekscytowane pracą w nowych kanałach stacji

    W czwartek ruszyły dwa nowe kanały telewizyjne: TVN Meteo Active i TVN Fabuła. W pierwszym prowadzącymi codziennego programu "na żywo" zostały m.in. Dorota Gardias i Agnieszka Cegielska, zaś w drugim m.in. Anna Wendzikowska. Gwiazdy są podekscytowane nową pracą i liczą, że kanały zdobędą sympatię widzów oraz pozwolą im rozwinąć kariery.

  • "M jak miłość": Warto słuchać siebie - rozmowa ze Sławkiem Uniatowskim

    Przed laty zrobił furorę w programie „Idol”, ale dopiero teraz jego kariera nabrała rumieńców. Niedawno wydał pierwszą solową płytę i nagrał z Anią Rusowicz piosenkę „Szukaj mnie”, która promuje hit kinowy „Miszmasz, czyli Kogel Mogel 3”, a w marcu zadebiutuje w „M jak miłość”. Jego bohater, Leszek, będzie walczył o względy Asi.

  • Jak działa fabryka idoli

    Czerwonowłosa, 20-letnia Saszan ma na Facebooku więcej fanów niż Edyta Górniak czy Justyna Steczkowska. Na widok 18-letniego Dawida Kwiatkowskiego dziewczyny piszczą i płaczą. Nie ma wątpliwości, że również nad Wisłą wiedzą już, jak się produkuje idoli.

  • Małgorzata Rozenek-Majdan odchodzi od zmysłów! Kto mógł jej to zrobić?!

    Małgorzata Rozenek-Majdan (wiek do wiadomości redakcji) na długo zapamięta swoją decyzję o zostaniu twarzą firmy kosmetycznej, której zarzuca się testowanie produktów na zwierzętach. Gwiazda nie tylko straciła wiele kontaktów w show-biznesie, ale także teraz jej bliscy mogą na tym ucierpieć. Do domu celebrytki przyszły listy z pogróżkami.

  • Promuję produkty w które wierzę

    Dla Anny Marii Jopek udział w kampanii reklamowej to nie problem. "Dzięki pieniądzom mogę nagrywać to, co mi się podoba" - przekonuje artystka.

  • Polskie wokalistki, które zaczynały karierę w latach 90. Jak się zmieniły?

    Mogą pochwalić się rzeszą wiernych fanów i przebojami, które przetrwały próbę czasu. Zaczynały dwadzieścia lat temu, kiedy muzyka niosła treść i nie była wyłącznie produktem. Jak zmieniły się i co dzisiaj robią wokalistki lat 90.?

  • G. Paltrow promuje kosmetyki

    Kosmetyczna firma Estee Lauder wybrała Gwyneth Paltrow (33 l., "Sky Kapitan i świat jutra" ) na nową promotorkę swych produktów. Amerykańska aktorka w najbliższych latach reklamować będzie produkty do makijażu i zapachy. W nowej roli Paltrow zadebiutuje już latem.

  • Anita Sokołowska: Nie będę słupem reklamowym!

    Aktorka jest w siódmym miesiącu ciąży. I już dostaje wiele propozycji reklamowania produktów przeznaczonych dla maluszków i ich mam...

  • Shakira promuje Reeboka

    Znana firma Reebok postanowiła wykorzystać rosnącą sławę i niebanalną urodę kolumbijskiej piosenkarki Shakiry i podpisała z nią kontrakt reklamowy. Latynoska będzie pokazywać się w sportowej odzieży Reeboka za duże honorarium. Jak duże? Tego, rzecz jasna, nie podano.

Wideo na temat: promowania produktów
  • Hitman: Agent 47

    Agent 47 to produkt inżynierii genetycznej. Jego "imię" to po prostu dwie ostatnie cyfry kodu kreskowego 640509-040147. Powstał, z połączenia nici DNA pięciu najgroźniejszych kryminalistów, jakich udało się schwytać, w jednym celu: miał być idealną bronią do zabijania.

  • Zapiski z Toskanii

    "Zapiski z Toskanii", mistrza światowego kina Abbasa Kiarostamiego, to subtelna opowieść o naturze związków między kobietą i mężczyzną z wybitną, nagrodzoną w Cannes, rolą Juliette Binoche. Toskania. Właścicielka lokalnego sklepiku z antykami (Juliette Binoche) przybywa na wykład brytyjskiego pisarza (William Shimell) promującego swoją najnowsza książkę. Po spotkaniu kobieta zaprasza go na wycieczkę do małego toskańskiego miasteczka, gdzie właścicielka kawiarni omyłkowo bierze ich za...

  • Wyjazd integracyjny

    Trzej faceci (Tomasz Kot, Tomasz Karolak, Jan Frycz) i piękna dziewczyna (Katarzyna Glinka). Ich losy połączy tytułowy wyjazd integracyjny, który wymknie się spod kontroli i przerodzi w prawdziwą imprezową apokalipsę. Pracownicy korporacji Polish Lody - lidera branży lodziarskiej, najlepsi klienci i zaprzyjaźnieni dziennikarze, przyjeżdżają na weekend integracyjny do atrakcyjnego kompleksu hotelowego. W wyniku nieporozumienia Prezes (Jan Frycz) dostaje apartament wspólnie z pewnym siebie...