• Informacje na temat:

    reklamy jak teledyski

Artykuły na temat: reklamy jak teledyski
  • 5 najgorszych reklam smartfonów w teledyskach gwiazd

    Gwiazdy są skłonne zrobić wiele, by zarobić więcej. Wiele z nich decyduje się na reklamowanie różnych produktów w teledyskach, co często daje zyski wyższe niż sprzedawanie płyt i dawanie koncertów. Niektóre reklamy są jednak mało przekonujące, a produkty są umieszczane w teledyskach w sposób wręcz kuriozalny. Oto 5 najgorszych reklam smartfonów w teledyskach znanych piosenkarek.

  • Barbara Kurdej-Szatan i Liber w duecie

    Najpopularniejsza polska blondynka - Barbara Kurdej-Szatan i król list przebojów - Liber łączą siły i głosy! Efektem współpracy jest nowa wersja hitu "Dzień dobry, kocham cię" z repertuaru grupy Strachy Na Lachy. Piosenka i teledysk będą promować najnowszą komedię twórców "Śniadania do łóżka", "Nigdy w życiu!", "Tylko mnie kochaj" i "Dlaczego nie! - "Dzień dobry, kocham cię", która trafi na ekrany 7 listopada.

  • Donatan broni Eweliny Lisowskiej: Masz okazję to korzystaj!

    Ewelina Lisowska zyskała poważnego sojusznika. W jej obronie postanowił stanąć Donatan.

  • Katarzyna Jungowska laureatką nagrody im. Morgensterna

    Katarzyna Jungowska, córka aktorki Grażyny Szapołowskiej, doceniona została za film "Piąte: Nie odchodź", o relacjach emocjonalnych ojca i nastoletniej córki. Artystka otrzymała w poniedziałek, 17 listopada, w Warszawie Nagrodę im. Janusza "Kuby" Morgensterna "Perspektywa" dla debiutujących reżyserów.

  • "Difret": 14-latka porwana, zamknięta i zgwałcona

    Hirut wybiega ze szkoły. Ma dopiero 14 lat, niebieską spódniczkę do kostek, fioletowy sweter, warkocze i zeszyt w ręku. Zajeżdża jej drogę kilku mężczyzn na koniach. Za jednego z nich nie chciała wyjść za mąż. Wystarczy, że straci dziewictwo i będzie musiała zostać jego żoną. Zostaje więc porwana, zamknięta, zgwałcona. Straci godność, zyska męża. "Tradycja telefy ma tysiące lat, ale nie jest wyłącznie afrykańskim problemem" - tłumaczy etiopski reżyser, Zeresenay Mehari.

  • Reklama z Dodą: Seksualizacja?

    Protest w sprawie billboardu jednej z firm odzieżowych z wizerunkiem Dody został odrzucony przez Komisję Etyki Reklamy.

  • "Okupnik wygląda jak wampir"

    "Tatiana Okupnik wygląda, jakby właśnie co spiła krew i zamiast urzekać swoim uśmiechem i zachęcać do zakupu pasty, straszy nas z billboardów w całej Polsce!" - dramatyzuje Sara May na swoim blogu.

  • Milion dolarów w 30 sekund? Eminem wie, jak zarabiać pieniądze!

    Amerykański raper Eminem otrzymał milion dolarów za reklamę napoju orzeźwiającego. Spot został wyemitowany w przerwie meczu Super Bowl - cieszącej się najlepszą oglądalnością imprezy sportowej w Stanach Zjednoczonych.

  • Górniak dała się we znaki

    Ekipa pracująca na planie programu "Jak oni śpiewają" ma już dość Edyty Górniak.

  • Maryla i pupa niemowlaka

    Legenda polskiej piosenki wyznała, że chciałaby mieć twarz jak niemowlęca pupa.

Wideo na temat: reklamy jak teledyski
  • Jak się pozbyć cellulitu

    "Jak się pozbyć" cellulitu to pełna niespodzianek komedia o kobiecej przyjaźni wystawionej na ekstremalną próbę. Dwie przyjaciółki - Ewa (Dominika Kluźniak) i Maja (Maja Hirsch) - poznają w ekskluzywnym SPA piękną masażystkę Kornelię (Magdalena Boczarska), która wciąga je w wir szalonych przygód. W trakcie tych przeżyć dziewczyny połączy głęboka przyjaźń, której fundamentem jest prosta prawda życiowa: natrętny facet bywa gorszy od cellulitu i jeszcze trudniej się go pozbyć.

  • Jak się pozbyć cellulitu

    "Jak się pozbyć" cellulitu to pełna niespodzianek komedia o kobiecej przyjaźni wystawionej na ekstremalną próbę. Dwie przyjaciółki - Ewa (Dominika Kluźniak) i Maja (Maja Hirsch) - poznają w ekskluzywnym SPA piękną masażystkę Kornelię (Magdalena Boczarska), która wciąga je w wir szalonych przygód. W trakcie tych przeżyć dziewczyny połączy głęboka przyjaźń, której fundamentem jest prosta prawda życiowa: natrętny facet bywa gorszy od cellulitu i jeszcze trudniej się go pozbyć.

  • Słowo jak głaz

    Współczesna Moskwa - błyszcząca, europejska, lecz jednocześnie brutalna. Miasto nadziei i niespełnionych oczekiwań, tu wygrywa silniejszy. "Słowo jak głaz" to film o dwudziestolatkach - ludziach należących do epoki MTV, kierujących się w życiu reklamowym sloganem "Bierz od życia to, co najlepsze". Anton Remizow przyjechał do Moskwy zaraz po wyjściu z wojska, jego celem było ożenić się z Zinaidą, dziewczyną, która przysłała mu zdjęcie i parę słów, kiedy ten był w wojsku. Jednakże rodzice...