• Informacje na temat:

    strategia producentów

Artykuły na temat: strategia producentów
  • Mistrzowska strategia na szwindel

    ...środków dopingujących. Lance Armstrong jest bohaterem thrillera "Strategia mistrza".

  • "Strategia mistrza": Prawdziwa historia Lance'a Armstronga

    Był bohaterem dla milionów ludzi na całym świecie, którzy z zapartym tchem śledzili jego kolejne, niezwykłe zwycięstwa podczas Tour de France. Był wzorem dla młodych, nadzieją dla chorych, inspiracją dla innych sportowców. Ale pewnego dnia okazało się, że to wszystko jest wielkim oszustwem. 30 października na ekrany polskich kin trafi film "Strategia mistrza", opowiadający historię Lance'a...

  • "Strategia mistrza": Jak Ben Foster został Lance'em Armstongiem?

    Już w najbliższy piątek, 30 października, na ekrany polskich kin trafi biograficzny film Stephena Frearsa "Strategia mistrza". W postać Lance'a Armstronga wcielił się Ben Foster.

  • Fatalny wynik "Grindhouse"

    Katastrofalny rezultat w amerykańskim box office skłonił producentów "podwójnego" filmu spółki Quentin Tarantino - Robert Rodriguez "Grindhouse" do zmiany strategii dystrybucyjnej.

  • "Balladyna" w Berlinie. Na targach...

    Taverniera, który w 1995 roku zdobył w Berlinie Złotego Niedźwiedzia, to tylko nieszczęśliwy zbieg okoliczności, czy świadoma strategia promocyjna producentów "Balladyny" - nie wiadomo. "Balladyna" miała...

  • "Władca Pierścieni": Nowa wersja w 2005 roku?

    Russell Schwartz z wytwórni New Line Cinema, producenta filmu "Władca pierścieni: Drużyna pierścienia" , w jednym z niedawnych wywiadów ujawnił szczegóły strategii marketingowej związanej z ekranizacją trylogii Tolkiena. Z jego wypowiedzi wynika, że wytwórnia pierwotnie rozważała skierowanie wszystkich części tolkienowskiej trylogii do kin w tym samym roku. Schwartz nie wykluczył również, że za kilka lat firma zdecyduje się na ponowną premierę wszystkich części filmu, z dodatkowymi scenami i...

  • "Fahrenheit 9.11" ma dystrybutora

    Założyciele studia filmowego Miramax, Harvey i Bob Weinsteinowie, osobiście wykupili prawa do dystrybucji filmu dokumentalnego "Fahrenheit 9.11", za realizację którego reżyser Michael Moore otrzymał w ubiegłym tygodniu Złotą Palmę festiwalu w Cannes. Wcześniej firma Disney, do której należy Miramax, producent filmu "Fahrenheit 9.11", uznała, że nie zajmie się dystrybucją tego obrazu, ponieważ nie odpowiada on strategii działania koncernu.

  • "Annie"  : Cameron Diaz świetna już od pierwszej nutki

    Jednym z producentów "Annie" jest Jay-Z. Raper, będący zarazem świetnym producentem muzycznym, tym razem nie może pochwalić się przebojem.

  • Maria Peszek najlepsza!

    Jeżeli kontrowersje wokół erotycznych akcentów płyty "Maria Awaria" były strategią marketingową, to przyniosła ona wyśmienity skutek. Nowy album Marii Peszek jest najlepiej sprzedającą się płytą w Polsce.

  • "Bohemian Rhapsody": Zwiastun filmu wzbudza kontrowersje

    ..." - zwrócił się w szyderczym tonie do producenta obrazu. Według Fullera strategia, którą przyjęła wytwórnia 20th Century Fox, polega na uniknięciu prezentacji masowej widowni queerowych treści. Scenarzysta...